sexta-feira, 14 de novembro de 2014

My Top 5 Musics Of The Moment || O Meu Top 5 de Músicas do Momento


Jealous by Nick Jonas - cover by emblem 3
Oh no!!!!! I'm seriously obsessed with this song since it came out (15.10.2014) too much time ago and it stills my go to song on my pc and mp3. Love them. I never listenned to the original till 2 week or 3 ago and only because my cousin showed me because I didn't felt the need to go listen to the original!
Oh não!!!!! Eu estou seriamente obsecada por esta músicas desde que saiu. (15.10.2014) á algum tempo e ainda continua a ser das 
mais tocadas no meu pc e no mp3. Adoro-os. Eu nunca ouvi a original até á 2 ou 3 semanas atrás e foi só porque a minha prima me mostrou porque eu não senti necessidade de ouvir a original!





Ed Sheeran - Thinking Out Loud
This song make me dance and dream and smile. ADORABLE. I'm starting to like this men, well this as been happening a while ago. Watch the behind the scenes because it's awesome too. I recognized the dancer immediatly when I watched the music video for the first time. I never thought that he could dance, not bad, not that bad! Well done Ed.
Esta música faz-me dançar e sonhar e sorrir. ADORÁVEL. Eu estou a começar a gostar deste homem, bem isto já está a acontecer á um bocado. Vê o behind the scenes porque é optimo também. Eu imediatamente reconheci a dançarina quando vi o video pela primeira vez. Nunca pensei que ele podesse dançar, nada mau, nada mesmo! Boa Ed!





Justin Timberlake - Not a bad thing
I was on radio mode on Spotify and this song came in and I instantly fell in love with it. totaly the perfect fall type of song. Love JT!
Eu estava na radio no Spotify e esta música apareceu e eu instantaneamente apaixonei-me por ela. Totalmente o estilo de musica perfeito de outono. Adoro o JT!




5 Seconds Of Summer - Heartbreak Girl
Ok this is my new obsession! This band ^^ I like all of their song but this is one of my favorites. Do you like them? Who is your favorite? I have a thing fo musicians. I'm thinking about going to their concert... I think I want to but I don't know if I should go. I love them now, I'm listening to their song all the time!
Ok esta é a minha nova obsessão ! Esta banda ^^ Eu gosto de todas as músicas mas esta é das minhas preferidas. Gostam deles? Quem é o vosso preferido? Eu tenho uma coisinha por musicos. Estou a pensar em ir ao concerto deles... Acho que quero mas não sei se deva ir. Eu adoro-os, estou a ouvir as musicas deles a toda a hora!




Boys Like Girls - Thunder
Ok back to my origins. Old song but every fall she come back and I'm still obsessed! I love this type of songs. I used to say that they were my favorite band. 

Ok de volta ás minhas origens. É uma música antiga mas todos os outonos volta e eu continuo viciada nela! Adoro este tipo de musicas. Eu costumava dizer que esta era a minha banda favorita.




Kisses

3 comentários:

  1. Adooooooooooooro essa música "Ed Sheeran - Thinking Out Loud". Não conhecia as outras músicas, mas gooostei :D Já vou salvar no deezer hahaha

    Beijoos, Love is Colorful

    ResponderEliminar